Sunday, May 31, 2015

PROMOSI JUN 2016 PROMOSI VITAMIN CANTIK!

Assalamualaikum semua....
Pejam celik pejam celik dah masuk bulan ke enam pada tahun ni. Sekejap je masa berlalu kan. Apa2 pun jom kita tengok apa PROMOSI yang dikatakan GEMPAK sangat bulan ni.

 Jeng..jeng..jeng.

Dua vitamin ni antara yang terfamous. Mana tak famous nya Nak cantik, nak sihat mesti pilih ni kan. Boleh mula beli sekarang sebagai salah satu persediaan nak sambut raya kan. Semua nak cantik, glowing dan gebu di hari raya kan.
Sebenarnya PROMOSI  ni BUY 6 FREE 1 setiap satu vitamin ni, tapi kalau nak beli 1 botol je pun boleh, boleh dapatkan harga istimewa dari saya. Memang special habis ni.

Nak tahu kelebihan Vitamin C ? Klik sini.

Nak tahu kelebihan Vita E ? Kik sini.

Jom kita layan beberapa testimoni yang telah berjaya dengan 2 vitamin ini :)

#TESTIMONI 1

 #TESTIMONI 2



#TESTIMONI 3

Vita E cepat memudarkan parut


 Jom order, jangan tunggu lama2 untuk cantik dan sihat. :) Bulan promo macam ni peluang nak dapatkan harga yang lebih JIMAT! Whatsapp Wani tau!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


 

Saturday, May 30, 2015

VIVIX ! Vitamin Ajaib Untuk Penyakit Kronik

Assalamualaikum semua,
 Pada entry kali ini saya nak bercerita sedikit tentang VIVIX. Vivix tersangatlah famous. Ada yang cakap mahal tapi sangat berbaloi kerana banyak penyakit dapat diselesaikan dengan VIVIX dengan izin Allah. Alhamdulillah.


Mari kita  berkenalan dulu dngan VIVIX ni.

 Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

VIVIX ni ekstrak daripada apa?. Boleh baca di sini 

Keistimewaan VIVIX Shaklee :

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kebaikan VIVIX Shaklee :
  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan



Dah tahu sedikit sebanyak manfaat VIVIX, jom kita tengok pula TESTIMONI VIVIX :
#TESTIMONI 1 

testimoni kanser
 #TESTIMONI 2
testimoni penyakit strok
 #TESTIMONI 3


#TESTIMONI 4
testimoni diabetes







 #TESTIMONI 5 
testimoni Diabetes





Jom dapatkan sebotol untuk orang tersayang :) Mak dan mentua saya juga pengguna VIVIX.

Harga runcit : RM 475 free postage tapi anda boleh dapatkan harga istimewa dari saya. Boleh hubungi saya. 1 botol boleh tahan 1 bulan kerana hanya perlu ambil 1 sudu teh sehari.

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia
 

Sunday, May 24, 2015

Kalsium Semasa Hamil. Penting ker?

Bacaan ini khas untuk ibu mengandung atau bakal-bakal ibu. Anda perlu memastikan keperluan kalsium anda mencukupi sepanjang tempoh kehamilan anda.


Tahukah mengapa?
Pengambilan kalsium cukup penting untuk wanita hamil. Kalsium diketahui penting untuk perkembangan tulang dan gigi yang kuat, jantung yang sihat dan penting untuk perkembangan otot dan saraf bayi. Sumber mineral ini juga membantu agar jantung berdenyut secara normal dan berfungsi membantu dalam keupayaan pembekuan darah.
Beberapa perkara yang anda perlu tahu tentang kalsium ini.

Kesan Kekurangan Kalsium

Kekurangan kalsium sewaktu hamil boleh menyebabkan bayi menyerap kalsium dari tulang ibu. Ini sebenarnya akan menjejaskan tahap kesihatan ibu hamil pada masa hadapan (berisiko osteoporosis).

Keperluan Kalsium Minimum Bagi Wanita

Wanita berusia 18 tahun ke atas memerlukan sekurang-kurangnya 1000 mg kalsium sehari (sebelum, semasa dan selepas bersalin). Wanita berusia 18 tahun ke bawah memerlukan sekurang-kurangnya 1300 mg sehari.
Ramai wanita hamil tidak mengambil jumlah kalsium yang mencukupi di sepanjang kehamilan mereka. Perlu diingat, wanita hamil memerlukan sekurang-kurangnya 4 kali hidangan produk tenusu atau pengambilan makanan yang kaya dengan kalsium pada setiap hari.
Pengambilan kalsium perlu diteruskan sehinggalah bayi dilahirkan, semasa tempoh penyusuan dan sehinggalah bayi berhenti menyusu. Mineral ini amat diperlukan oleh tubuh bagi membantu menguatkan tulang dan mencegah dari hakisan tulang (osteoporosis) pada masa akan datang.
Bagi mendapatkan sumber kalsium yang baik, ibu hamil boleh mencuba pengambilan susu dan lain-lain produk tenusu misalnya bijiran yang diperkaya dgn sumber kalsium, soya, yogurt, keju dan lain-lain.
Sumber makanan kalsium
OSTEMATRIX : Bukan Sekadar Pil Kalsium



Mengapa Ostematrix Shaklee? Apakah perbezaannya dengan pil kalsium lain?
1. 4 biji per serving menyediakan 1000mg keperluan kalsium tubuh. Disediakan dalam bentuk kaplet yg mudah untuk ditelan.
2. Ia mengandungi gabungan kalsium karbonat, kalsium sitrat dan kalsium sitrat malet disamping magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak menyebabkan kita sembelit dan lebih selamat dari risiko batu karang.
3. Kombinasi kalsium dengan Magnesium dan Vitamin D adalah penting kerana ia merangsang kesan penyerapan kalsium yang lebih tinggi oleh tubuh.
4. Sangat sesuai untuk anda yang mempunyai alahan dengan produk tenusu atau CMA (Cow Milk Allergy). Atau dengan kata lain anda hanya perlu mengambil 4 biji tablet ostematrix Shaklee sehari bagi menggantikan beberapa gelas susu! Terbaik untuk mereka yang tidak lalu untuk minum susu.
Yang penting, apabila kita pasti dan tahu berapa ukuran atau sukatan bagi setiap apa yang dimakan oleh kita, maka tubuh badan kita akan mampu menyerap dan menerima segala vitamin dengan lebih baik. Walau apa pun yg kita makan, makanlah dengan berilmu!
Atau anda juga boleh mencuba Set Hamil Shaklee

Anda perlukan konsultasi atau berminat dengan Ostematrix? Hubungi Wani yer.


FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


Saturday, May 23, 2015

PROMOSI MEI 2015. SANGAT GEMPAK!

Alhamdulillah sedar tak sedar kita dah berada di bulan Mei dalam tahun ini. Cepatkan masa berlalu. Seperti biasa pihak Shaklee adakan PROMOSI setiap bulan dan pastinya di akhir bulan kita ternanti-nanti promosi di bulan berikutnya.

Berikut saya senaraikan promosi di bulan ini. Banyak tau sebab itu saya kata GEMPAK. Hehe

#PROMOSI 1
OMEGA GUARD
* Beli 6 Dapat 7

#PROMOSI 2
OMEGA GUARD
*Beli 2 Dapat DISKAUN 5%

#PROMOSI 3
PHYTOCOL S-T
*Beli 6 Dapat 7

#PROMOSI 4
PHYTOCOL S-T
*Beli 2 Dapat DISKAUN 5%

 #PROMOSI 5
VITALEA FOR CHILDREN
* Beli 3 Dapat 4

#PROMOSI 6
HEALTHY PRENATAL dengan DISKAUN 5%
  *ESP, Vitalea, BComplex, Ostematrix, Vita C dan Omega Guard )

#PROMOSI 7
HEALTHY POSTNATAL dengan DISKAUN 5%
  *ESP, Vitalea, BComplex, Ostematrix, Vita C dan Omega Guard )

#PROMOSI 8
HEALTHY YOUNG LIVING dengan DISKAUN 5%
 *2 botol Vivix 

#PROMOSI 9
 HEALTHY FITNESS dengan DISKAUN 5%
 * 2 jar Cinch Shake Chocolate, Cinch Energy Tea Mix, Herblax, Vitalea dan Lecithin 


#PROMOSI  10
 HEALTHY FITNESS dengan DISKAUN 5%
 * 2 jar Cinch Shake Vanilla, Cinch Energy Tea Mix, Herblax, Vitalea dan Lecithin 

#PROMOSI  11
 HEALTHY FITNESS dengan DISKAUN 5%
 * 2 jar Cinch Shake Cafe Latte, Cinch Energy Tea Mix, Herblax, Vitalea dan Lecithin 

BANYAK KAN. Selain tu Shaklee bermurah hati nak bagi PERCUMA SEBOTOL VITALEA bagi yang mendaftar ahli dan membeli sekurang-kurangnya 1 produk. Valid dari Mei sehingga Oktober. Ini adalah sempena ulangtahun VITALEA yan ke-100. Woww, 100 tahun panjangnya umur VITALEA ni. Maklumlah VITALEA adalah Multivitamin yang pertama dicipta di dunia dan selepas itu barulah brand lain keluar.

Harga sebotol Vitalea ialah RM 89. Bayaran untuk DAFTAR AHLI RM 79.50 bagi semenanjung dan RM90.10 bagi Sabah & Sarawak. Nampak tak berapa banyak penjimatannya harga VITALEA mahal dari Daftar Ahli, jadi anda takkan rugi daftar sekarang walaupun daftar untuk kegunaan sendiri sahaja.

Hubungi Wani yer jika anda nakkan PENJIMATAN gempak ini.

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia



Pn Dila Hilang 30KG dengan SET KURUS SHAKLEE!

TESTIMONI SET KURUS SHAKLEE

Sangat teruja bila tengok testimoni sahabat saya ni, Pn Dilla dari Perak.. Beliau telah berkongsi tentang kejayaan turunkan berat badan dengan kami. Wahhh, syabas diucapkan kepada beliau.


Mesti ramai tertanya2 berapa lama masa yang diambil untuk HILANG 30 KG TU. Pn Dila memang tekad berdiet dan berjaya dalam targetnya selama 4 bulan. Wahh 4 bulan hilang 30 KG. ok sangat dah tu, banyak turun.

Nak tahu Pn Dila ambil vitamin apa?

Pada mulanya, beliau hanya ambil Herblax dan Lecithin sahaja. Bila dah turun banyak, beliau tambah Omega Guard dan seterusna ESP untuk penjangkan tempoh kenyang.

Saya ada bertanya cara pemakanan beliau sehari-hari. Beliau hanya pantang nasi dan gula. Untuk sarapan, hanya ambil 2 biji telur untuk memberikan tenaga. Tengahari hanya ambil sajian tak berapa berat lah contohnya macam bihun. Then banyakkan sayur-sayuran dan buah-buahan.

Nak tahu lebih detail gaya pemakanan semasa diet? Hubungi saya yer.
Nak tengok TESTIMONI KURUS lagi? KLIK sini.

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


Thursday, May 21, 2015

Omega Guard Shaklee - Minyak Ikan terbaik dunia

Pernah dengar tentang Omega-3?DHA?EPA

Semua tu merupakan khasiat yang diperlukan oleh tubuh kita dan ia memberikan 1001 kebaikan kepada diri kita. Omega Guard dari Shaklee juga tidak kurang hebatnya. Ini kerana kaedah yang digunakan untuk menghasilkan Omega Guard adalah kaedah yang memastikan khasiat semulajadinya tidak hilang, dan sekaligus dapat memberikan khasiat dan manfaat yang optimum kepada mereka yang mengambil Omega Guard Shaklee.

Tahukah anda, satu sajian Omega Guard=905 mg asid lemak omega-3 EPA dan DHA.

Kenapa saya katakan ia Minyak Ikan Terbaik Di Dunia??

❦ Diekstrak daripada ikan laut air sejuk seperti ikan sardin, mackerel, herring, anchovies yang didapati di perairan air Jepun

❦ Bukan daripada hati minyak ikan

❦ Merupakan minyak ikan paling tulen di duania kerana mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi

❦ Menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal eknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard

❦ Dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan semulajadi

❦ Dihasilkan secara semulajadi iaitu menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB

24 Manfaat Omega Guard Shaklee :
*******************************************

1. Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan h0rmon PMS wanita 
2. Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan
3. Mencegah salur darah dari tersumbat
4. Omega 3 dapat mengelakkan strok
5. Mengekalkan tekanan normal darah
6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher
7. Mengurangkan sakit kepala
8. Merendahkan kolestrol
9. Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan
10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL
11. Mengawal masalah obesiti
12. Mengurangkan risiko penyakit jantung
13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin
14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak
15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan
16. Membantu menyihatkan paru-paru
17. Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti ekzema, psoriasis, dll
18. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE(lupus erythematosus)
19. Omega 3 juga membantu memperbaiki penyakit buah pinggang
20. Membantu menentang kanser paru-paru, payudara, kanser prostat dan kanser kolon.
21. Membantu meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan
22. Membantu pankreas pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik
23. Memelihara fungsi-fungsi sendi
24. Mencegah penyakit goutSelain itu, Omega 3 yang tekandung dalam Omega Guard Shaklee membantu memperbaiki masalah berkaitan otak sepert:
– Mencegah insomnia- Mengurangkan tekanan emosi- Mengurangkan kemurungan dan kebimbangan- Membantu memperbaiki masalah autism- Membantu memperbaiki masalah kanak-kanak hyperactive- Mengurangkan masalah schizophrenia- Mengurangkan masalah lupa pada wanita yang telah melahirkan anak

Siapa Perlukan Omega 3 Untuk Menyokong Tahap Kesihatan?


1. Warga Emas
2. Pesakit Jantung
3. Wanita
4. Wanita yang telah melahirkan anak
5. Pesakit darah tinggi
6. Orang yang selalu lupa
7. Kanak-kanak berusia 1 tahun dan ke atas
8. Pelajar
9. Ibu menyusu
10. Ibu Hamil
11. Orang yang mementingkan tahap kesihatan yang bagus

Omega Guard untuk anak pintar dan sihat. JOm berikan anak kita Omega Guard Hari ini!

 Jom kita layan beberapa testimoni yang ingin saya kongsikan bersama anda :)

#TESTIMONI 1
Omega sangat baik untuk mengelakkan batuk terutama anak2,


#TESTIMONI 2
Omega Guard berupaya tingkatkan imun badan. Sangat terbaik terutama untuk selsema dan batuk .Tidak perlu ambil ubat selsema yang mengantuk tu.


#TESTIMONI 3



#TESTIMONI 4
Omega Guard juga sgt baik untuk membakar lemak2 degil, untuk penurunan berat badan.
#TESTIMONI 5
Omega sangat baik untuk menstabil tekanan darah. Sangat disyorkan bagi yang ada masalah tekanan darah tinggi atau kolestrol tinggi.

#TESTIMONI 6
Omega turunkan bacaan kolestrol, bonuskan dapat turunkan berat badan sekali :)
#TESTIMONI 7
Omega Guard untuk kesihatan sendi dan tulang

Harga: RM136 ( 90 biji ), dos pengambilan adalah berbeza mengikut peringkat umur dan tujuan

Hubungi saya untuk harga istimewa:)

 Anda perlukan konsultasi? Saya sedia bantu :). Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

 
 wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


Suami Isteri Hebat : Set Keintiman Suami Isteri Shaklee

Kepuasan dalam kehidupan menentukan rasa puas hati terutamanya kepada lelaki. Namun begitu harus difahami rasa puas hati dan kepuasan seks ini tidak berhubung kait dengan kekerapan membuat hubungan seks. Perkara paling penting dalam memuaskan kedua belah pihak adalah apa yang dikatakan sebagai 'keintiman'. Dalam kata lain faktor seks hanyalah salah satu faktor kepada kepuasan rumah tangga dan faktor yang paling penting adalah mewujudkan suasana keintiman.


Punca anda kurang merasakan nikmat keintiman
 
✿Kurang Lubrikasi
Keadaan ini terjadi selalunya disebabkan kurang aktiviti "foreplay", tetapi ia lebih dikaitkan dengan oleh kekurangan hormon selepas menopous, selepas pantang atau semasa menyusu badan. Sebab kurang lubrikasi pialah kesan dari pemakanan ubat seperti antimurung, pil darah tinggi, ubat selsema, sedatif dan sesetengah pil perancang.
 
✿Jangkitan kuman
Jangkitan bakteria pada pundi kencing dan faraj boleh menyebabkan kesakitan semasa hubungan seks.
 
✿Alahan pada alat pencegahan kehamilan dan krim
konsom, jeli pelincir, krim haruman faraj dan sebagina boleh menyebabkan inflamasi dis ekitar fara dan rasa sakit setiap kali menggunakannya.
 
✿Vaginismus
Kekejangan otot keliling faraj yang berlaku di bawah sedar juga boleh menyukarkan penetrasi dan seterusnya kesakitan semasa seks.
 
✿Masalah sakit puan
Termasuk endometriosis, radang pelvis, uterine prolapse, rahim  jatuh, fibroid dan ovarian cyst.
 
✿Masalah kecacatan konjenital pada sistem peranakan
Sesetengah wanita dilahirkan dengan selaput dara tebal, faraj yang sempit (vaginal stenosis) dan sebagainya yang boleh menjadi punca kesakitan yang teruk semasa seks
 
✿Radang dan iritasi selepas pembedahan
Radang dan iritasi selepas pembedahandan jahitan pada bahagian genital boleh menjurus kepada rasa sakit dan sengal semasa seks.
 
✿Parut pembedahan
Parut dari pembedahan histerektomi dan kesan kemoterapi boleh menyebabkan sakit semasa seks.
 
✿Faktor emosi
Emosi kerap memainkan peranan dan boleh menjurus kepada sakit semasa seks. Rasa cemas, murung dan rendah diri terhadap keadaan fizikal tubuh badan boleh menyebabkan kurang rasa erotik dan seterusnya sakit semasa seks. Tekanan perasaan menyebabkan otot faraj tegang dan seterusnya penetrasi sukar terjadi.
 
Cadangan Supplement yang membantu meningkatkan keintiman suami-isteri;
Antara manfaat Alfalfa bagi hubungan keintiman suami isteri ;
 
  • Mengandungi phytoestrogens yang menyebabkan ia mempunyai khasiat seperti kacip fatimah untuk merapatkan bahagian intim wanita.
  • Membantu meningkatkan libido.
  • Meningkatkan keinginan untuk bersama.
  • Membantu mengurangkan masalah keputihan
  • Merawat masalah kekringan vagina
Antara manfaat Vita E bagi hubungan keintiman suami isteri;
 
Peranan Vita E untuk suami
 
  • Lebih tenaga
  • Ereksi yang lebih lama
  • Lebih cepat teransang
  • Orgasma yang lebih kerap dan semangat
Peranan Vita E untuk isteri;
  • Lebih tenaga
  • Ereksi yang lebih lama
  • Lebih cepat teransang
  • Untuk menstabilkan hubungan seks/kewanitaan terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.
Vitamin E juga membantu seorang isteri menstabilkan hormonnya sekaligus meningkatkan citaras seksual.
 
**SET KEINTIMAN INI diberi jolokan SET HONEYMOON :) Hubungi saya untuk konsultasi atau tempahan :)
 
 wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia

My Shaklee Effect...Dulu kusam dan lesu sekarang ceria dan sihat


Alhamdulillah..sehingga post ini ditulis sedar tak sedar sudah 2 tahun Wani menjadi pengguna tegar Shaklee. Hasilnya sungguh membuatkan Wani terharu. Bila diingat semula bagaimana keadaan kesihatan Wani sebelum dan selepas consume Shaklee, kadang-kadang tak percaya pun ada. Jom baca kisah Wani.
Wani tak hadapi apa-apa masalah kesihatan yang serius cuma masalah yang dikira biasa-biasa saja. Wani ada masalah tekanan darah rendah, sakit lutut, rambut gugur, sembelit dan kulit kusam. Untuk permulaannya saya mencuba SET MENYUSU memangdangkan saya hampir kekeringan susu badan di zaman anak ke3 saya berumur 7 bulan. Vitamin yang Wani consume ialah: ESP, alfalfa, Bcomplex, Vitalea, Vitamin C dan Ostematrix. Gambar di bawah adalah SET MENYUSU LENGKAP yang Wani cuba.



Susu badan kembali meriah
Alhamdulillah dalam masa seminggu pengambilan, Wani rasakan susu badan kembali ada walaupun  tidak menyusu sepenuh masa.Wani mengamalkan tips penyusuan yang dinasihatkan oleh Upline Wani. Alhamdulillah Wani puas hati susu kembali banyak. Alfalfa & ESP banyak membantu.
Bertenaga & Cergas
 itu Wani merasa lebih aktif dan bertenaga. Kalau sebelum ini Wani mudah letih terutama selepas balik dari kerja, terus rasa flat. Maklumlah darah rendah,tetapi selepas kenal dengan Shaklee Wani teruskan dengan rutin harian di rumah tanpa rasa penat. Sebagai seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak yang sedang membesar sememangnya memerlukan tenaga tambahan yang cukup..betul tak?
Tiada lagi rambut gugur….
Dulu sejak zaman anak dara sehinggalah beranak 3, Wani memang ada masalah rambut gugur. Rambut gugur adalah tanda kekurangan Protein. Selepas Wani konsisten ambil ESP, masalah ini tiada lagi. Tak perlu sapu lantai di bilik selalu dah…sukerrr
Kulit semakin cerah dan berseri-seri
Dulu kulit kusam, gelap, berminyak di zon T,ada bekas jerawat dan tak berseri langsung..hehe. Selepas consume ESP & Vita C, dah ramai yang menegur. Suka sentuh pipi sebab halus semacam jerk..Cerah secara semulajadi. heheh Alhamdulilah memang puas hati.. Wani juga ada ambil GLA Complex juga banyak membantu dalam masalah kulit.
Dulu Sembelit, kini lawas sentiasa
Dulu Wani ni boleh dikatakan sembelit tegar. Wani memang tak suka makan ubat, jadi bekalan betik dan pisang tak pernah putus di rumah. Selepas consume OSTEMATRIX, memang takde masalah pembuangan dah..bangun pagi tempat pertama diterjah ialah toilet..hihi.
Sakit lutut hilang
Ini adalah Shaklee Effect yang betul2 buat Wani hiba, rasa sangat2 menghargai dan bersyukur dipertemukan dengan Shaklee. Wani memang ada masalah sakit lutut sejak bersalin anak sulung. Muda-muda lagi dah kena sakit lutut kan. Masalah ini berlarutan sampai 5 tahun. Pernah suatu masa suami bawa ke Klinik dan doktor ambil darah untuk dihantar ke makmal buat ujikaji. Tapi hasilnya Wani tiada apa-apa masalah serius cuma kurang kalsium..alamak sebut kalsium ingat susu..Wani memang anti susu dari dulu, zaman kecik je suka susu..hihi.
Wani konsisten ambil OSTEMATRIX..botol berganti botol Wani ambil. Hasilnya Alhamdulillah selepas 10 bulan ambil, sakit lutut yang sekian lama Wani tanggung hilang terus dan tak muncul2 sehingga ke hari ini.
Wani kongsikan #ShakleeEffect ini bertujuan ingin berkongsii kebaikan bersama. Wani tak nak lah rasa sorang-sorang kan. Bagi anda yang ada  masalah seperti wani, hubungi Wani untuk konsultasi secara PERCUMA!!!.


 wanics@gmail.com
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp
FB : Salwani Suhaimi
Page : Vita Shoppe Terengganu
COD : Kuala Nerus/Seberang Takir/Gong Badak/Manir/ seluruh Kuala Terengganu
POS ke seluruh Malaysia


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan