Thursday, August 21, 2014

Set Menyusu Lengkap Shaklee


Anda ada budget lebih? Boleh rujuk jadual di atas mengkiut budget anda.

Dibawah ni adalah SET MENYUSU LENGKAP.


Ini kisah saya bersama set menyusu lengkap Shaklee.

Set inilah yang saya beli masa saya mula2 kenal dengan Shaklee dulu iaitu pada Mac 2013. Join ahli serentak dengan mencuba set ini. Masa tu memang mencari2 supplement yang boleh tambahkan susu badan disebabkan susu yang hampir kering. Masa tu anak ke3 saya, Syafi Abadi baru berumur 7 bulan. Niat di hati memang nak menyusu lebih lama kali ini disebabkan anak pertama dan kedua hanya sekejap je menyusu badan. Saya ni memang jenis yang tak banyak susu. Dalam tempoh seminggu mencuba set ini, memang nampakkan hasil. Susu keluar dengan banyak, breast cepat bengkak membuatkan saya semakin bersemangat untuk menyusukan Syafi. Biarpun saya tak menyusu secara ekslusif tetapi sekurang2nya saya dapat kurangkan susu formula. Waktu tengah malam pula saya tidak perlu lagi bangun untuk bancuh susu, susu badan saya cukup. Amazingly, kalau sebelum ni memang dah hampir kering.
Kelebihan lain yang saya rasa badan cergas sahaja, tak lenguh2 badan dan aktif melakukan kerja rutin saya. Alhamdulillah. Saya dapat menyusukan Syafi sehingga umur Syafi 2 tahun. Alhamdulillah apa yang saya rancang berlaku dengan jayanya. Seriously saya memang puas hati. TAPI ingat, amalkan sekali tips2 penyusuan seperti kerap menyusu dan minum air masak yang cukup setiap hari.

Set Lengkap ini mengandungi 6 jenis vitamin iaitu :
1) ESP
2) Alfalfa
3)Vit C
4)Vitalea
5)BComplex
6)Ostematrix


Klik Tips Penyusan

Kita tonton TESTIMONI SET MENYUSU oleh Pn Farah Wahida.


Berminat untuk dapatkan set ini? Boleh hubungi saya untuk konsultansi atau tempahan.
FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp )
COD : Seluruh Kuala Terengganu dan Kuala Nerus
POS ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan