Saturday, June 14, 2014

National Conference (NC) 2014/2015

Assalamualaikum semua...
Rasanya belum terlambat untuk saya updatekan tentang peristiwa penting dalam business Shaklee iaitu NC..Ppa itu NC / National Conference yang telah berlangsung dengan jayanya pada 7 & 8 Jun bertempat di Sunway Pyramid Convention Centre?

NC ialah satu majlis penganugerahan yang pihak Shaklee anjurkan untuk meraikan kejayaan para SID sepanjang tempoh setahun. Kalau NC tahun ini 14/15, ianyabermula pada Mac 2013 sehingga Feb 2014. Pada recyle in saya adalah salah seorang SID yang diundang untuk terima award. Recyle ini adalah penglibatan pertama saya di dalam Shaklee. Pada Majlis Award ini, saya berjaya mendapat 2 award iaitu ;
1.---> New Rank
2.---> Bonus Car Achiever

Target saya, tahun hadapan saya akan meraih lebih banyak lagi awards mungkin 6 mungkin 7 dan mungkin 8.


Alhamdulillah majlis sepanjang 2 hari tu berjalan dengan lancar sekali. Terima kasih yang tidak terhingga kepada familyku terutama suami tercinta yang sanggup drive jauh dari Terengganu dan menjaga anak2ku yang sedang aktif. He is very supportive husband. Thanks larling.

Jom join us, saya ingin sekali untuk hadir NC tahun hadapan bersama dengan anda. Come and join us. Anda daftar hari ni, hari ni juga bimbingan dan tunjuk ajar akan diberikan dari semasa ke semasa. Empayar kami adalah sangat2 care tentang anda. Anda bukan keseorangan. Saya sebagai mentor anda akan bertanya khabar hampir setiap hari. Business ini adalah semudah 1 2 3 sebenarnya cuma memerlukan kecekalan hati, kerajinan dan tidak kenal putus asa.

Alhamdulillah sudah setahun lebih saya bersama Shaklee, setakat ni amat berpuas hati dan bersyukur dipertemukan dengan business ini. Business yang mementingkan family ( asben dan anak2 berkepit je 24 jam, tak perlu tinggal2 anak di rumah ), kami mmg digalakkan untuk sentiasa bersama anak2 supaya ikatan kasih sayang tidak pernah putus.

Hubungi saya untuk keterangan lanjut atau anda boleh klik disini untuk mengetahui cara2 Join Ahli.

FREE CONSULTATION
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Salwani Suhaimi
ID No : 917034
HP : 0132260818 ( call/sms/whatsapp/telegram/Line )

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DISCLAIMER :

Segala testimoni /penulisan tentang produk yang dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan